کد خبر: ۹۷۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۱۷۲
احمد سعادتمند مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال دقایقی پیش از آغاز هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر، متن خاصی را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در حالی که چند ساعت به آغاز فته پایانی رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده ، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با انتشار عکسی از این تیم در فضای مجازی متن خاصی را هم منتشر کرد.

احمد سعادتمند که از فروردین سال ۱۳۹۹ تا مهر همان سال مدیریت استقلال را برعهده داشت و سرانجام با تصمیم هیئت مدیره باشگاه برکنار شد و جای خود را به احمد مددی داد، بعد از ظهر شنبه با انتشار عکس استقلال زیر آن نوشت: "شما قهرمان پاک هستید!".
عکس | تکرار ادعای جنجالی نکونام توسط آقای مدیر

این ادعا در واقع ادامه دهنده راه و حرف‌های جواد نکونام است که هفته قبل مدعی شد جام شرافت برای استقلال است و یک تیم دیگر هم جام دیگری را دریافت خواهد کرد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: